ORTH Multimedia

20 CKA Bez Prądu

Już dziś w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rybniku na ulicy Szafranka 7, odbędzie się jubileuszowy koncert 20 CKA - Bez Prądu. Impreza Cyklu Koncertów Akustycznych w Bibliotece jest już dwudziestym spotkaniem z lokalnymi zespołami grającymi muzykę różnych nurtów. Od dłuższego czasu pomagamy w promocji projektu i wspieramy CKA zapleczem graficznym - w przypadku dzisiejszej imprezy jubileuszowej poszliśmy jednak o krok dalej i postanowiliśmy gruntownie pomóc w przygotowaniu szerokiej akcji promocyjnej eventu, nad którą prace rozpoczęły się już w lutym tego roku. Zapraszamy do zaznajomienia się z mikro Case Studies akcji.

 Założenia akcji:

- Promocja koncertu jubileuszowego - 17 maja 2013

- Promocja lokalnych zespołów muzycznych uczestniczących w akcji

- Aktywizacja społeczności wspierającej i tworzącej lokalne przedsięwzięcia muzyczne [głównie za pomocą narzędzi WEB 2.0]

- Stworzenie miejsca zbiorczego w sieci, skupiającego zwolenników akcji na potrzeby publikacji informacji dotyczących koncertu oraz działań poprzedzających koncert, a także na potrzeby przyszłych działań promujących Cykl Koncertów Akustycznych i podobnych inicjatyw w przyszłości.

 Narzędzia i środki:

- Budowa identyfikacji graficznej akcji, animacji, bannerów flash, spotów, plakatów i grafik użytkowych

- Budowa profilu fanpage facebook.com/cka.bez.pradu, stanowiącego oś akcji i punktu promowanego w mediach

- Budowa i przeprowadzenie konkursu w internecie w oparciu o aplikację Facebook, pozwalającą oddać głosy na grupy muzyczne, które zdaniem internautów powinny zagrać na koncercie finałowym

- Ścisła współpraca z patronami medialnymi - zarówno telewizyjnym - TVT, radiowym - Radio 90 jak i lokalnym portalem Rybnik.com.pl oraz RASM.com.pl

- Stworzenie kanału YouTube akcji

- Stworzenie kanału SoundCloud akcji

- Współpraca z Miejską i Powiatową Biblioteką Publiczną w Rybniku - ścisłym współorganizatorem akcji

- Współpraca z Rybnickim Centrum Kultury / Kultura.rybnik.eu - publikacje w mediach elektronicznych oraz na telebimie i monitorach LCD w kluczowych miejscach miasta.

Efekty:

- 931 zebranych polubień w 30 dni trwania akcji

- ponad 100 publikacji w mediach internetowych, publikacjach audio i video

- 2692 oddanych unikatowych głosów w aplikacji konkursowej z niezależnych kont użytkowników Facebook

- wyraźna obecność w mediach elektronicznych, telewizyjnych i radiowych w czasie trwanie akcji

 

Działania akcji miały charakter wirusowy, zebranie prawie 1000 użytkowników wynika głównie z przeprowadzonego konkursu webowego, w którym społeczności dzieląc się na grupy, identyfikowały się z określonymi typami wyboru - zespołów muzycznych. O dużym zaangażowaniu i nieprzypadkowości grupy docelowej uczestników eventu świadczy minimalny procent odrzuceń uczestnictwa w grupie fanpage po zakończeniu akcji - utrzymał się on na poziomie 0.7%

Tak zbudowana baza użytkowników, stanowi znakomity potencjał do przeprowadzania podobnych akcji w przyszłości.

 

Statystyki ruchu w portalu Facebook z okresu miesięcy lutego i marca 2013:

 

 

 

 

Zajmujemy się tworzeniem stron i sklepów internetowych
z dedykowanym layoutem graficznym, responsywnością oraz
wsparciem dla działań SEO/SEM.
Tworzymy identyfikację wizualną, logotypy, projekty poligraficzne, animacje, prezentacje i reklamy HTML5.
Zapewniamy pozycjonowanie, obsługę kampanii reklamowych, a także postprodukcję video, udźwiękowienie i panoramy 360°.

 

 

    Sprawdź nasze portfolio:

strony www rybniksklepy internetowe rybnikpoligrafia rybnikanimacje i HTML5logotypy rybnik

mr2

214-240-atvrow-01

214-240-woryna-02

214-240-volley-01